Translate

lørdag den 16. juli 2011

Hvor er Ball trøjerne blevet af...?

80'erne....!
Sikke en æra. Og hvor var det fedt at være barn/ung i 80'erne.
Meget af det, som var sejt den gang, er bare SÅÅÅÅ kikset idag.
Og dog..... En ting bør og skal genopstå........
De legendariske Ball trøjer...
Hvor var de fede...

Men hvor er de nu....?
Jeg har googlet og googlet og det tætteste, jeg er kommet på et resultat, var at nogle nordmænd ville relancere det. Men firmaet nu gået konkurs. 

Den første person som skaffer mig en trøje, vinder et Commodore 64 spil.....:)

4 kommentarer:

  1. Hejsa,
    Jeg leder efter en Ball trøje... fandt du nogensinde nogen? :)
    Mvh Jannie

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej desværre. En kollega havde gemt en, men den kunne ikke købes.

      Slet
  2. Hehe jeg har 3 af dem, som jeg fik for 21år siden :D De er så desværre heller ikke til salg.

    SvarSlet